Blog

Biroul Tau

Biroul Tau

In cadrul intalnirilor de business, alegerea instrumentelor potrivite pentru comunicare si prezentare poate face diferenta intre o sedinta eficienta si una lipsita de claritate. Iar in acest context, whiteboard-urile si flipchart-urile sunt doua optiuni populare, fiecare cu avantajele si limitarile sale. Descopera in continuare ce sunt, mai exact, aceste instrumente, cand si cum sa le folosesti, precum si modelele recomandate pentru a-ti optimiza spatiul de lucru si modul de colaborare.Ce este un whiteboard Whiteboard-ul este o suprafata neteda, de obicei, alba, pe care se poate scri...
Un birou bine echipat iti usureaza munca, deoarece atunci cand ai toate acccesoriile de birotica la indemana, se transforma complet modul in care iti desfasori activitatea zilnica. De multe ori, realizezi acest lucru in momentul organizarii documentelor sau cand e nevoie sa finalizezi acte urgente. Astfel, pentru a avea un flux optimizat de munca, vom explora o lista completa de necesare pentru birou potrivite in orice activitate, astfel incat sa creezi un spatiu de lucru adaptat nevoilor tale.Importanta accesoriilor de birotica intr-un birou modern  Intr-un birou modern, accesoriile de ...
Alegerea hartiei potrivite este importanta la locul de munca. De aceea, este bine sa te informezi cu privire la principalele dimensiuni de hartie, pentru a face alegerea potrivita. Iata mai jos principalele dimensiuni de hartie, de la formatul A, cel mai popular, la formatul B si formatul C. ●     Dimensiuni format A ○     Dimensiuni format A4 ○     Dimensiunea A0 ○     Dimensiunea A1 ○     Dimensiunea A2 ○     Dimensiunea A3 ○     Dimensiunea A5 ○&n...
Indiferent ca esti freelancer sau angajat cu un program de lucru remote, un spatiu de coworking te poate ajuta sa iti reinventezi modul de lucru. Nu numai ca lucrezi intr-un loc modern, alaturi de profesionisti din diverse domenii, dar poti identifica si noi oportunitati de dezvoltare a unei afaceri.Descopera, in cele ce urmeaza, ce sunt, mai exact, spatiile de coworking si ce avantaje iti pot aduce.Ce sunt spatiile de coworkingSpatiile de coworking reprezinta o solutie pentru freelanceri sau alti angajati care lucreaza remote, de a-si desfasura activitatile intr-un spatiu comun de lucru, alat...
Le folosim cu totii, la birou sau acasa si se dovedesc de mare ajutor atunci cand vrem sa ambalam sau sa reparam ceva. Le cunoastem sub denumirea populara de „scotch” si sigur avem o rola in mica trusa cu unelte. De multe ori, insa, genul de banda adeziva pe care il avem in casa nu se potriveste tuturor activitatilor de impachetare, lipire, izolare sau marcare a suprafetelor. De aceea, este bine sa stim care tip anume se potriveste uneia sau alteia dintre nevoile noastre si sa facem alegerea potrivita atunci cand le cumparam.Termenul de banda adeziva se refera, in principal, la orice material ...
Perioada dificila prin care trece industria HORECA necesita un raspuns pe masura. O strategie coerenta de promovare poate face diferenta dintre succes si esec. Produsele si serviciile tale trebuie sa ajunga la persoanele potrivite, la momentul potrivit, oferindu-le ceea ce-si doresc, la un pret competitiv. In continuare, poti afla mai multe despre provocarile din domeniul HORECA, o serie de solutii si cum te pot ajuta materialele promotionale sa te diferentiezi de competitie. ●    Provocarile din domeniul HORECA ●    Rolul promovarii in domeniul H...
Timpul este un instrument extrem de pretios in realizarea tuturor sarcinilor de pe parcursul unei zile. Mai mult, am putea afirma ca timpul si gestionarea lui ne guverneaza intreaga viata.De multe ori, a avea prea multe lucruri de bifat intr-un timp prea scurt poate induce o stare constanta de neliniste, generand un stres crescut. Expunerea indelungata la astfel de emotii nu este, cu siguranta, sanatoasa. Din acest motiv, solutia pentru a ne elibera de aceasta presiune se regaseste in eficientizarea timpului. Ce este managementul timpului? Importanta timpului Valorificarea timpului...
A avea propria imprimanta acasa sau la birou are beneficii importante, care te pot ajuta sa faci economie de timp si de efort. Folosind imprimanta proprie, nu mai este necesar sa apelezi la serviciile unui shop specializat pentru a imprima documente, lucrari, proiecte sau fotografii ori alte imagini si poti realiza o arhiva personala, pastrandu-le pe suport de hartie. Dar, ca orice alt dispozitiv sau aparat electronic, imprimantele ar putea avea probleme, daca nu sunt intretinute corespunzator.  Unele dintre cele mai frecvente probleme sunt: inlocuirea incorecta a cartuselor, blocarea har...
Te-ai intrebat vreodata cat de multe tipuri de hartie exista si cum pot influenta alegerea ta pentru un proiect sau o activitate? Fie ca esti in cautarea unei hartii pentru tiparirea unui document important, pentru creatii artistice sau pentru ambalaje inovative, cunoasterea tipurilor de hartie si utilizarea lor pot face diferenta. Afla mai multe detalii in randurile urmatoare. ●    Cine a inventat hartia●    Din ce se face hartia●    Care este procesul modern de fabricatie a hartiei●    Care sunt caracteristicile hartiei●  ...
Buna functionare a imprimantei depinde de alegerea corecta a cartusului sau cartuselor (pentru cele color). Schimbarea acestora nu ar trebui sa fie o problema, daca sunt respectate indicatiile producatorului, precum si o serie de reguli general valabile. Totodata, trebuie luate in calcul si alte aspecte, printre care numarul paginilor imprimate, intr-un interval de timp, pentru a putea face alegeri eficiente din punctul de vedere al bugetului. Numarul cartusuluiUnele imprimante pot folosi pana la sase cartuse diferite, in timp ce altele au doar unul. Un alt aspect important este ca diferitele ...
Afisare 1 - 10 din 42 ( 5 pagini)
sus