Blog

Biroul Tau

Biroul Tau

Procesul de laminare a documentelor este modalitatea prin care pot fi protejate documentele sau imaginile pe suport de hartie. In ciuda faptului ca avem posibilitatea de a avea arhive virtuale, ce pot contine fotografii si inscrisuri, exista si o alta categorie numeroasa de materiale tiparite sau imprimate, care au neaparata nevoie de a fi transferate pe hartie si utilizate ca atare. Prin laminare, acestea sunt protejate.Ce reprezinta laminatorul si procesul de laminareActele de identitate, banii de plastic si cardurile bancare sunt suficient de rezistente pentru a fi purtate in buzunar, fara ...
Biroul managerului este locul central al unei firme. Reprezinta compania si afacerea acesteia, este cartea de vizita si, totodata, o demonstratie a autoritatii si capacitatii liderului de a conduce si gestiona mersul lucrurilor. In consecinta, biroul acestuia trebuie sa fie adaptat activitatii de conducere, prezentabil, elegant si, nu in ultimul rand, functional. Biroul managerului este spatiul care poate inspira activitatea angajatilor, poate sa fie locul unde se tin sedinte sau se stabilesc planuri si strategii de viitor, cu ceilalti lideri sau cu unii dintre angajati. Organizare pe zone de ...
Biroul notarial este o institutie a carei functionare este reglementata prin legi speciale, iar notarul indeplineste un serviciu de interes public si are o functie autonoma. Atributiile notarului sunt multiple, de la autentificarea inscrisurilor si a contractelor, pana la dreptul de a confirma desfacerea unei casatorii, intocmirea actelor de succesiune si legalizarea celor de vanzare-cumparare, emiterea de procuri si mandatarea unor persoane, in numele altora, acordarea de consultatii juridice notariale, in materie de drept civil contractual si succesoral. Notarul public intervine, cu autorita...
Una dintre conditiile de baza pentru infiintarea unei firme, indiferent de tipul ei sau de activitatea pe care o deruleaza, este existenta unui sediu, ca modalitate de acordare a identitatii juridice. Legea admite ca se pot ivi situatii care sa impuna mutarea fizica a sediului social dintr-o locatie in alta. Situatia se compune din doua aspecte: mutarea din punct de vedere scriptic, birocratic, in acte, si mutarea efectiva a sediului. Ce este sediul social Cand este necesara schimbarea sediului social Documente si formalitati Mutarea efectiva a sediului Ce este sediul socia...
Care varianta este cea mai buna? Biroul deschis sau inchis? De aici se poate spune ca a plecat o intreaga dezbatere pe tema birou open space vs closed space, cu argumente pro si contra pentru fiecare dintre cele doua situatii. Exista, in egala masura, avantaje si dezavantaje. Ceea ce trebuie remarcat este ca majoritatea spatiilor de lucru sunt amenajate in mod hibrid, combinand zonele de lucru deschise cu cele compartimentate, pentru confortul tuturor angajatilor si pentru un mediu de lucru favorabil. Este important de spus ca modul in care este amenajat spatiul de lucru are o influenta defini...
Pentru multi dintre noi, in ultima perioada, „acasa” a devenit si birou, loc de munca, scoala sau gradinita celor mici. Chiar daca telemunca are avantajul ca nu mai „irosim” timpul pe care il petreceam, in mod normal, spre si de la birou, ea are si dezavantaje. Cel mai important ar fi acela ca devine tot mai dificil sa stabilim limitele dintre munca si viata personala. Daca simti ca cele doua domenii de viata se amesteca prea mult in ultima perioada, iata cateva recomandari pe care le poti aplica pentru a te organiza mai bine.Stabileste-ti clar programul de lucru! Cand lucrezi de acasa, poti f...
Stim ca succesul la un nou job nu depinde doar de sarcinile pe care trebuie sa le indeplinim, ci si de felul in care ne integram in noul colectiv. Ca proaspat angajat, nu intotdeauna este simplu sa te adaptezi rapid schimbarilor, insa, cu ajutorul catorva idei, poti sa faci o impresie buna inca din prima ta zi de munca.Fii organizat! Multi dintre noi preferam sa lucram cu oameni care ne inspira incredere, pe care ne putem baza si care, atunci cand fac o promisiune, o respecta. La fel, ne este usor sa lucram cu persoanele punctuale, cu cele care termina la timp o sarcina de lucru si cu acelea c...
Astazi, daca ai un laptop si o conexiune buna la internet, poti lucra de oriunde. Telemunca, asa cum este definita in legislatie, consta in desfasurarea activitatii intr-un alt loc decat la sediul angajatorului. In cele ce urmeaza, poti afla mai multe despre avantajele telemuncii, cum iti poti amenaja mediul pentru a semana celui de la birou, precum si ce obligatii au angajatii si angajatorii.    Cadru legislativ Care sunt avantajele telemuncii Cum iti poti crea un mediu asemanator cu cel de la birou Ce conditii are regimul de telemunca Ce obligatii au angajatul si angaj...
Departamentul de resurse umane se ocupa de numeroase procese care au loc intr-o companie si, de cele mai multe ori, combina mai multe roluri pentru a gasi angajatii potriviti, dar si pentru a mentine buna functionare a unei companii.Afla, in cele ce urmeaza, care este rolul departamentului de resurse umane si care sunt principalele responsabilitati, dar si care este importanta acestuia intr-o companie. Rolul departamentului de resurse umane Responsabilitatile departamentului de resurse umane Importanta departamentului de HR intr-o companie Rolul departamentului de resurse umane...
Certificatele de nastere si casatorie, actele masinii, ale casei, documentele legate de ipoteca si credite, documentele cu depozitele bancare, facturile de taxe si impozite si altele sunt acte importante care trebuie pastrate in siguranta si in ordine. La fel de valoroase sunt si documentele unei institutii, indiferent ca este vorba de o firma mica sau mare, de o firma privata sau de stat. Un sistem organizat de pastrare si stocare in siguranta a documentelor, indiferent de natura lor, aduce numai beneficii. Ai dovezi pe hartie atunci cand esti pus sa achiti taxe pe care le-ai platit deja, gas...
Afisare 1 - 10 din 31 ( 4 pagini)
sus