Blog

Una dintre conditiile de baza pentru infiintarea unei firme, indiferent de tipul ei sau de activitatea pe care o deruleaza, este existenta unui sediu, ca modalitate de acordare a identitatii juridice. Legea admite ca se pot ivi situatii care sa impuna mutarea fizica a sediului social dintr-o locatie in alta. Situatia se compune din doua aspecte: mutarea din punct de vedere scriptic, birocratic, in acte, si mutarea efectiva a sediului. Ce este sediul social Cand este necesara schimbarea sediului social Documente si formalitati Mutarea efectiva a sediului Ce este sediul socia...
Indiferent de dimensiunea afacerii si de tipul acesteia, o sala de conferinte este necesara, fiind locul unde echipa poate discuta planuri si strategii legate de activitatea companiei. Totodata, este spatiul unde se pot bate in cuie proiecte sau contracte noi si, in contextul actual al crizei sanitare, poate reprezenta centrul eventualelor conferinte web. Pentru ca poate indeplini atat de multe utilitati, o sala de conferinte trebuie sa fie corect amenajata si echipata. Unele dintre detalii sunt evidente, dar, pentru a putea face fata cu succes multiplelor functii, dotarea acesteia inseamna mu...
Care varianta este cea mai buna? Biroul deschis sau inchis? De aici se poate spune ca a plecat o intreaga dezbatere pe tema birou open space vs closed space, cu argumente pro si contra pentru fiecare dintre cele doua situatii. Exista, in egala masura, avantaje si dezavantaje. Ceea ce trebuie remarcat este ca majoritatea spatiilor de lucru sunt amenajate in mod hibrid, combinand zonele de lucru deschise cu cele compartimentate, pentru confortul tuturor angajatilor si pentru un mediu de lucru favorabil. Este important de spus ca modul in care este amenajat spatiul de lucru are o influenta defini...
Pentru multi dintre noi, in ultima perioada, „acasa” a devenit si birou, loc de munca, scoala sau gradinita celor mici. Chiar daca telemunca are avantajul ca nu mai „irosim” timpul pe care il petreceam, in mod normal, spre si de la birou, ea are si dezavantaje. Cel mai important ar fi acela ca devine tot mai dificil sa stabilim limitele dintre munca si viata personala. Daca simti ca cele doua domenii de viata se amesteca prea mult in ultima perioada, iata cateva recomandari pe care le poti aplica pentru a te organiza mai bine.Stabileste-ti clar programul de lucru! Cand lucrezi de acasa, poti f...
Fiecare dintre noi isi doreste sa faca cea mai potrivita alegere, din punctul de vedere al profesiei pe care o practica. A desfasura o activitate care se pliaza pe propria personalitate este calea care aduce satisfactii, sustine evolutia in cariera si transforma munca de zi cu zi intr-o sursa constanta de echilibru si energie pozitiva. In replica, o activitate nepotrivita aduce blazare, lipsa de interes, o stare continua de nemultumire si stres. In aceste conditii, se pune, in mod firesc, intrebarea: cum se poate face diferenta dintre jobul pozitiv si cel toxic?Exista unele semne care arata co...
Locurile de munca ale viitorului vor merge in continuare catre automatizare si digitalizare, precum si inovatie, creativitate si flexibilitate. Mai mult, datele recente sugereaza ca majoritatea meseriilor din anul 2030 nu exista inca. Cererea pentru profesiile clasice continua pe un trend descendent, din cauza folosirii robotilor, iar World Economic Forum crede ca numarul angajatilor va avea o crestere cu 16-27%. Tehnologia si robotii, insa, nu vor fi intalniti doar in fabrici, pentru a eficientiza productia, ci si in restaurante sau in administratia locala, in Dubai fiind deja folositi primii...
Orice manager al unei companii de succes stie ca reusitele organizatiei sale depind, in cea mai mare masura, de productivitatea angajatilor, de dorinta lor continua de a face performanta si de capacitatea de a transforma orice provocare intr-o oportunitate. De aceea, ca lideri, este important sa fim capabili de a recunoste atat excelenta, cat si lipsurile anumitor angajati, astfel incat sa putem lua masuri eficiente, menite sa restabileasca echilibrul in interiorul organizatiei. Totusi, inainte de a ne gandi la masuri concrete, este necesara evaluarea tuturor angajatilor, pentru a-i depista at...
Rabdare, adaptabilitate, atentie la detalii, consistenta si coerenta in decizii si actiuni, astfel incat compania la care lucrezi sa aiba profit, iar echipa pe care o conduci sa aiba incredere deplina ca, daca te urmeaza, va iesi cu bine din orice situatie, chiar daca nu va fi usor deloc si unele lucruri nu se vor putea rezolva multumind pe toata lumea. Asa s-ar putea descrie, pe scurt, misiunea unui bun manager. Cum ai putea fi un manager placut si eficient, daca esti la inceput de drum? Este o intrebare dificila pentru oricine se afla pentru prima data intr-o astfel de postura si la care iti...
Stim ca succesul la un nou job nu depinde doar de sarcinile pe care trebuie sa le indeplinim, ci si de felul in care ne integram in noul colectiv. Ca proaspat angajat, nu intotdeauna este simplu sa te adaptezi rapid schimbarilor, insa, cu ajutorul catorva idei, poti sa faci o impresie buna inca din prima ta zi de munca.Fii organizat! Multi dintre noi preferam sa lucram cu oameni care ne inspira incredere, pe care ne putem baza si care, atunci cand fac o promisiune, o respecta. La fel, ne este usor sa lucram cu persoanele punctuale, cu cele care termina la timp o sarcina de lucru si cu acelea c...
Despre beneficiile scrisului de mana s-a tot amintit in ultimii ani. Desi am putea spune ca literele insiruite pe o pagina nu sunt ceva iesit din comun, cand le pui intr-o maniera eleganta, caligrafica, efectul poate fi spectaculos. Atat de reusit, incat il poti transforma din hobby, intr-un mic business de carti postale, cadouri si scrisori personalizate. Daca te atrage ideea de a descoperi tainele caligrafiei si nu stii de unde sa incepi, iti oferim in acest articol cateva repere.Materiale necesare pentru caligrafieDaca doresti sa inveti sa canti la vioara, prima conditie este sa ai o vioara...
Afisare 1 - 10 din 93 ( 10 pagini)
sus