Blog

Biroul managerului este locul central al unei firme. Reprezinta compania si afacerea acesteia, este cartea de vizita si, totodata, o demonstratie a autoritatii si capacitatii liderului de a conduce si gestiona mersul lucrurilor. In consecinta, biroul acestuia trebuie sa fie adaptat activitatii de conducere, prezentabil, elegant si, nu in ultimul rand, functional. Biroul managerului este spatiul care poate inspira activitatea angajatilor, poate sa fie locul unde se tin sedinte sau se stabilesc planuri si strategii de viitor, cu ceilalti lideri sau cu unii dintre angajati. Organizare pe zone de ...
La fel ca in cazul amenajarii unei sali de clasa, designul unei biblioteci scolare trebuie sa fie, in primul rand, functional si apoi estetic, pentru a putea raspunde cat mai bine nevoilor elevilor si ale personalului care lucreaza aici. Dincolo de a fi un spatiu dedicat lecturii si studiului, biblioteca este un loc care invita la explorarea surselor de documentare diverse, pentru o informare corecta si completa, la cultivarea abilitatilor de a relationa cu ceilalti si de a lucra impreuna la proiecte comune, dar si la relaxare. Prin urmare, amenajarea unui astfel de spatiu este foarte importan...
Formarea angajatilor este unul dintre cele mai eficiente demersuri care duc la cresterea randamentului si a productivitatii lucratorilor, indiferent de domeniul de activitate. Trainingurile au ca efect stimularea moralului si sudarea echipei, reduc riscurile de a face greseli costisitoare si sporesc eficienta. Se poate spune ca sesiunile de instruire facute corect sunt esentiale pentru evolutia profesionala atat a angajatilor, cat si a companiei. Scopul si programulPrimul pas pentru atingerea obiectivelor este stabilirea programului de training si a scopului acestuia. Este util si eficient ca ...
Biroul notarial este o institutie a carei functionare este reglementata prin legi speciale, iar notarul indeplineste un serviciu de interes public si are o functie autonoma. Atributiile notarului sunt multiple, de la autentificarea inscrisurilor si a contractelor, pana la dreptul de a confirma desfacerea unei casatorii, intocmirea actelor de succesiune si legalizarea celor de vanzare-cumparare, emiterea de procuri si mandatarea unor persoane, in numele altora, acordarea de consultatii juridice notariale, in materie de drept civil contractual si succesoral. Notarul public intervine, cu autorita...
Stilul de conducere este definit prin modul in care un lider, indiferent de domeniul lui, ofera o directie, o strategie, reusind sa-si implementeze planurile si sa motiveze, sa directioneze si sa indrume oamenii pe care ii coordoneaza. Exista diferente mari intre stilurile de leadership, dar si particularitati care permit identificarea fiecarui mod de abordare, prin avantajele si dezavantajele sale. Putina istorie Ce este leadershipul Ce sunt stilurile de leadership Modalitati de a conduce Cum iti alegi si iti dezvolti stilul de conducere Putina istorie  Primu...
Diferenta esentiala dintre gradinitele private si cele de stat este ca primele sunt deschise inclusiv in timpul vacantelor, ceea ce reprezinta un beneficiu major pentru parintii ocupati sau care aleg sa aiba perioada de vacanta mai scurta. Aceasta facilitate a gradinitelor private le face foarte atractive, dar impune administratorilor sa aiba dotarile necesare pentru a fi atractive copiilor, dar si pentru a se ridica la standardele necesare.Sali de clasa multifunctionale  Organizarea multifunctionala este mult mai eficienta si, deseori, mult mai atractiva pentru copii. Acestia se simt mai...
Perioada pandemica, traversata de omenire, a impus noi reguli si abordari ale relatiilor interumane si, implicit, ale celor profesionale. Lucrul de acasa sau de la distanta a devenit o practica ce si-a dovedit eficienta pentru angajati si pentru angajatori. In plus, a oferit noi oportunitati, cea mai importanta fiind aceea ca deplasarea la serviciu nu mai este mereu necesara, atata vreme cat exista conexiune buna la internet, iar activitatea desfasurata permite munca la distanta. Eficienta muncii remoteLucrul de acasa sau de la distanta poate sa fie extrem de eficient, daca sunt respectate cat...
Una dintre conditiile de baza pentru infiintarea unei firme, indiferent de tipul ei sau de activitatea pe care o deruleaza, este existenta unui sediu, ca modalitate de acordare a identitatii juridice. Legea admite ca se pot ivi situatii care sa impuna mutarea fizica a sediului social dintr-o locatie in alta. Situatia se compune din doua aspecte: mutarea din punct de vedere scriptic, birocratic, in acte, si mutarea efectiva a sediului. Ce este sediul social Cand este necesara schimbarea sediului social Documente si formalitati Mutarea efectiva a sediului Ce este sediul socia...
Indiferent de dimensiunea afacerii si de tipul acesteia, o sala de conferinte este necesara, fiind locul unde echipa poate discuta planuri si strategii legate de activitatea companiei. Totodata, este spatiul unde se pot bate in cuie proiecte sau contracte noi si, in contextul actual al crizei sanitare, poate reprezenta centrul eventualelor conferinte web. Pentru ca poate indeplini atat de multe utilitati, o sala de conferinte trebuie sa fie corect amenajata si echipata. Unele dintre detalii sunt evidente, dar, pentru a putea face fata cu succes multiplelor functii, dotarea acesteia inseamna mu...
Care varianta este cea mai buna? Biroul deschis sau inchis? De aici se poate spune ca a plecat o intreaga dezbatere pe tema birou open space vs closed space, cu argumente pro si contra pentru fiecare dintre cele doua situatii. Exista, in egala masura, avantaje si dezavantaje. Ceea ce trebuie remarcat este ca majoritatea spatiilor de lucru sunt amenajate in mod hibrid, combinand zonele de lucru deschise cu cele compartimentate, pentru confortul tuturor angajatilor si pentru un mediu de lucru favorabil. Este important de spus ca modul in care este amenajat spatiul de lucru are o influenta defini...
Afisare 1 - 10 din 100 ( 10 pagini)
sus