Blog

Cariera

Cariera

La inceputul fiecarui an, multi dintre noi ne intrebam cum sa facem sa ne indeplinim obiectivele pe care ni le-am setat. De multe ori ne facem planuri mult prea mari si, nu dupa mult timp, le abandonam.Decizia de a face schimbari pozitive, cum ar fi sa renuntam la fumat si sa adoptam cat mai multe obiceiuri sanatoase, reprezinta un plan excelent pe care e bine ca fiecare dintre noi sa reuseasca sa il duca la capat.Crearea unor noi obiceiuri necesita timp si energie. Comportamentul nu se va schimba peste noapte, insa exista posibilitatea sa te bucuri, destul de repede, de unele beneficii ale ob...
Certificatele de nastere si casatorie, actele masinii, ale casei, documentele legate de ipoteca si credite, documentele cu depozitele bancare, facturile de taxe si impozite si altele sunt acte importante care trebuie pastrate in siguranta si in ordine. La fel de valoroase sunt si documentele unei institutii, indiferent ca este vorba de o firma mica sau mare, de o firma privata sau de stat. Un sistem organizat de pastrare si stocare in siguranta a documentelor, indiferent de natura lor, aduce numai beneficii. Ai dovezi pe hartie atunci cand esti pus sa achiti taxe pe care le-ai platit deja, gas...
Povestea angajatilor care nu isi mai gasesc locul la actualul job suna, de cele mai multe ori, la fel: fie asteptau altceva de la colegi si de la management, fie situatia buna de la inceputul colaborarii nu s-a mentinut. Cert este ca numerosi profesionisti care activeaza in departamentele companiilor mici, medii sau mijlocii simt ca au ajuns intr-un punct mort si ca rezultatele lor profesionale incep sa nu le mai reflecte ambitiile. Cauzele acestui fenomen tin atat de mediul in care angajatii isi desfasoara activitatea, cat si de modul in care fiecare dintre ei alege sa abordeze problemele car...
Statul acasa ne-a facut sa ne modificam anumite obiceiuri, pentru a ne adapta cat mai bine la situatia actuala, iar in ultimele saptamani, lucratul de acasa a devenit, pentru multi, o obisnuinta. Desi contextul curent este departe de a fi unul ideal, majoritatea persoanelor au reusit sa se alinieze la cerintele jobului lor si sa-si indeplineasca in mod eficient sarcinile zilnice. Pe langa eficienta la job, este foarte important sa faci eforturi care sa contribuie la dezvoltarea ta, astfel incat sa nu stagnezi profesional. In cele ce urmeaza iti oferim o serie de sfaturi menite sa te ajute sa-t...
Formarea profesionala reprezinta una din modalitatile de perfectionare a angajatilor, care ii ajuta sa isi imbunatateasca pregatirea profesionala si sa acumuleze cunostinte pentru a avansa la locul de munca.Afla in cele ce urmeaza cum este reglementata legal formarea profesionala, care sunt obiectivele programelor de formare profesionala si cum se realizeaza. Ce este formarea profesionala - reglementari legale Care sunt obligatiile angajatorului Drepturile si obligatiile angajatilor Cum se poate realiza formarea profesionala Care sunt obiectivele formarii profesionale ...
Intr-o lume cu o tendinta din ce in ce mai accentuata de globalizare, din ce in ce mai multe proiecte se realizeaza cu freelanceri si exista sute de joburi care se pot practica in acest sistem. Ca sa vezi daca skillurile sau competentele tale se aliniaza tendintei si daca freelancingul este o optiune pentru tine, am strans in articol informatii legate de cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le stii daca ai de gand sa lucrezi ca freelancer.Ce este un freelancer si cum incepi o astfel de carieraFreelancer este persoana care ofera un serviciu in schimbul unei sume de bani, diferenta fat...
Inregistrarea ca PFA (persoana fizica autorizata) reprezinta una dintre cele mai simple modalitati prin care o persoana care detine pregatire profesionala intr-un domeniu poate lucra pe cont propriu. Costurile mici si numarul redus al declaratiilor fiscale fac din PFA o optiune atractiva prin comparatie cu un SRL (societate cu raspundere limitata). Cadru legislativPasii infiintarii unui PFA Acte necesare Numarul maxim de angajati Contabilitate/Facturare Inregistrare fiscala Avantaje si dezavantaje ale unui PFA Cadru legislativActivitatile realizate de PFA-uri sunt r...
Cu siguranta ai primit diferite feedback-uri la viata ta, fie ca esti angajat, manager, antreprenor sau freelancer. Ai observat, probabil, ca unele te-au ajutat sa iti imbunatatesti performantele, altele nu, unele te-au ranit sau te-au facut sa te simti certat, desi intentia din spatele lor era una buna. Chiar daca vorbim despre un singur lucru, el poate ajunge la noi in diferite forme: ca sfat, repros, cearta, frustrare. Intrebarea este care sunt elementele care fac diferenta intre un feedback constructiv si unul care trece neobservat pe langa urechile noastre? De ce este atat de important sa...
Este o regula care functioneaza dintotdeauna: atunci cand echipele de la locul de munca lucreaza bine impreuna, companiile obtin rezultatele dorite la proiecte si in afaceri, iar planurile de dezvoltare merg in directia potrivita. Insa, pentru ca aceasta evolutie sa devina o constanta in business, este necesar sa existe o cultura organizationala care incurajeaza si promoveaza munca in echipa. Tocmai din acest motiv, in cele ce urmeaza discutam despre cele mai eficiente metode pentru a crea un mediu de lucru placut, in care sa existe incredere, comunicare si nu in ultimul rand, colaborare. Stab...
Fisa postului spune totul despre cum un angajat ar trebui sa-si indeplineasca atributiile de serviciu. Pentru a ajunge la un nivel general de echilibru, totusi, este nevoie de o relationare cat mai armonioasa cu lumea din jur, atat la job, cat si in viata privata. Inteligenta emotionala este ansamblul de aptitudini si de comportamente care rezolva o mare parte dintre deficientele cauzate de o comunicare deficitara. Care sunt ramurile inteligentei emotionale Cum se comporta persoanele cu inteligenta emotionala inalta La ce ne ajuta inteligenta emotionala Cum se manifesta inteli...
Afisare 1 - 10 din 22 ( 3 pagini)
sus