Blog

Cariera

Cariera

Formarea profesionala reprezinta una din modalitatile de perfectionare a angajatilor, care ii ajuta sa isi imbunatateasca pregatirea profesionala si sa acumuleze cunostinte pentru a avansa la locul de munca.Afla in cele ce urmeaza cum este reglementata legal formarea profesionala, care sunt obiectivele programelor de formare profesionala si cum se realizeaza. Ce este formarea profesionala - reglementari legale Care sunt obligatiile angajatorului Drepturile si obligatiile angajatilor Cum se poate realiza formarea profesionala Care sunt obiectivele formarii profesionale ...
Intr-o lume cu o tendinta din ce in ce mai accentuata de globalizare, din ce in ce mai multe proiecte se realizeaza cu freelanceri si exista sute de joburi care se pot practica in acest sistem. Ca sa vezi daca skillurile sau competentele tale se aliniaza tendintei si daca freelancingul este o optiune pentru tine, am strans in articol informatii legate de cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le stii daca ai de gand sa lucrezi ca freelancer.Ce este un freelancer si cum incepi o astfel de carieraFreelancer este persoana care ofera un serviciu in schimbul unei sume de bani, diferenta fat...
Inregistrarea ca PFA (persoana fizica autorizata) reprezinta una dintre cele mai simple modalitati prin care o persoana care detine pregatire profesionala intr-un domeniu poate lucra pe cont propriu. Costurile mici si numarul redus al declaratiilor fiscale fac din PFA o optiune atractiva prin comparatie cu un SRL (societate cu raspundere limitata). Cadru legislativPasii infiintarii unui PFA Acte necesare Numarul maxim de angajati Contabilitate/Facturare Inregistrare fiscala Avantaje si dezavantaje ale unui PFA Cadru legislativActivitatile realizate de PFA-uri sunt r...
Cu siguranta ai primit diferite feedback-uri la viata ta, fie ca esti angajat, manager, antreprenor sau freelancer. Ai observat, probabil, ca unele te-au ajutat sa iti imbunatatesti performantele, altele nu, unele te-au ranit sau te-au facut sa te simti certat, desi intentia din spatele lor era una buna. Chiar daca vorbim despre un singur lucru, el poate ajunge la noi in diferite forme: ca sfat, repros, cearta, frustrare. Intrebarea este care sunt elementele care fac diferenta intre un feedback constructiv si unul care trece neobservat pe langa urechile noastre? De ce este atat de important sa...
Este o regula care functioneaza dintotdeauna: atunci cand echipele de la locul de munca lucreaza bine impreuna, companiile obtin rezultatele dorite la proiecte si in afaceri, iar planurile de dezvoltare merg in directia potrivita. Insa, pentru ca aceasta evolutie sa devina o constanta in business, este necesar sa existe o cultura organizationala care incurajeaza si promoveaza munca in echipa. Tocmai din acest motiv, in cele ce urmeaza discutam despre cele mai eficiente metode pentru a crea un mediu de lucru placut, in care sa existe incredere, comunicare si nu in ultimul rand, colaborare. Stab...
Fisa postului spune totul despre cum un angajat ar trebui sa-si indeplineasca atributiile de serviciu. Pentru a ajunge la un nivel general de echilibru, totusi, este nevoie de o relationare cat mai armonioasa cu lumea din jur, atat la job, cat si in viata privata. Inteligenta emotionala este ansamblul de aptitudini si de comportamente care rezolva o mare parte dintre deficientele cauzate de o comunicare deficitara. Care sunt ramurile inteligentei emotionale Cum se comporta persoanele cu inteligenta emotionala inalta La ce ne ajuta inteligenta emotionala Cum se manifesta inteli...
Cu totii stim ca nu exista interviul perfect, asa ca, inainte de a porni catre intalnirea cu potentialul tau angajator, incearca sa iti setezi o perspectiva realista asupra modului in care va decurge totul. Trebuie, desigur, sa iei in calcul riscul de a face o impresie nefavorabila, dar, de asemenea, sa recapitulezi atuurile pe care le ai in fata celorlalti potentiali angajati de varsta ta, cu pregatire si cu experienta similare. Daca, pentru candidat, intalnirea cu un singur om din partea companiei este un eveniment marcant, agentul de resurse umane va interactiona cu zeci de persoane. El va ...
Se intampla adesea sa stai peste program la munca pentru ca sarcinile pe care le ai de indeplinit sunt prea multe, iar timpul, prea scurt. Mai ales ca, pe durata programului de lucru, intervin pauzele cu mici discutii cu colegii, un telefon important la care trebuie sa raspunzi sau pur si simplu unele activitati dureaza mai mult decat ai estimat initial. Ziua de vineri poate fi cea mai grea din saptamana daca iti dai seama ca s-au adunat multe probleme din urma pe care trebuie neaparat sa le rezolvi. Solutia este o gestionare mai eficienta a timpului pe care il petreci la birou, astfel incat s...
Dintre toate uneltele pe care le ai la dispozitie pentru compania ta sau pentru parcursul tau profesional, networkingul este cel mai imprevizibil. Compus dintr-un ansamblu de colectare a informatiilor cu potential, comunicare tactica si planificare a obiectivelor, acest proces nu iti garanteaza neaparat succesul, dar poate fi factorul principal de diferentiere intre stagnare si succes. Exista multe retete de networking pe care le poti experimenta, dar flerul de moment iti va spune cu exactitate cat de mult te poti apropia de un potential partener si cand este cazul sa lasi un moment de respiro...
Aptitudinea de a sti sa lucrezi in echipa este, de multe ori, unul dintre punctele pe care le mentionezi in CV-ul de angajare, dar si unul dintre aspectele cele mai apreciate de catre angajatori. Indiferent de domeniul de activitate in care activezi, cu siguranta nu lucrezi singur, iar ceea ce faci tu influenteaza rezultatul final al muncii depuse de o echipa intreaga. Orice organizatie sau firma este ca un mecanism, iar buna sa functionare depinde de eficienta fiecarei piese in parte, adica de cea a fiecarui angajat. Pentru ca o echipa sa functioneze si sa fie productiva, membrii acesteia tre...
Afisare 1 - 10 din 18 ( 2 pagini)
sus