Blog

Necesar birou: lista completa cu accesorii pentru orice activitate

Necesar birou: lista completa cu accesorii pentru orice activitate


Un birou bine echipat iti usureaza munca, deoarece atunci cand ai toate acccesoriile de birotica la indemana, se transforma complet modul in care iti desfasori activitatea zilnica. De multe ori, realizezi acest lucru in momentul organizarii documentelor sau cand e nevoie sa finalizezi acte urgente.


Astfel, pentru a avea un flux optimizat de munca, vom explora o lista completa de necesare pentru birou potrivite in orice activitate, astfel incat sa creezi un spatiu de lucru adaptat nevoilor tale.




Importanta accesoriilor de birotica intr-un birou modern 

Necesar birou: lista completa cu accesorii pentru orice activitate - Office DirectIntr-un birou modern, accesoriile de birotica nu joaca doar un rol decorativ, ci sunt instrumente necesare care te ajuta sa iti sporesti eficienta modului de lucru. Un birou unde ai totul la indemana imbunatateste aspectul vizual al spatiului de lucru si aduce beneficii majore in maximizarea productivitatii.
Imagineaza-ti ca ai o zi incarcata cand trebuie sa gestionezi dosarele personalului si acordarea de consultanta in ceea ce priveste vizitele departamentului de vanzari. Toate acestea, sub forma de documente printate si cat se poate de repede. Doar ca, din dorinta de a face lucrurile repede si bine, realizezi ca la birou nu ai folii de plastic pentru a le grupa in functie de nevoi si in loc de dosare de plastic, ai dosare cu sina.
Acest scenariu poate fi evitat, daca ai un necesar pentru birou grupat in organizatoare speciale, evidentiate prin stickere dupa utilizare: hartii pentru angajati, dosare pentru evidenta personalului sau formulare de vizite.

Oricand ai nevoie de o organizare eficienta a biroului, in shopul Officedirect gasesti instrumente de organizare si arhivare pentru orice categorie!
Astfel, odata ce ti-ai organizat necesarele pentru birou in tavite si organizatoare, iti poti creste productivitatea si, mai mult, reduci stresul cauzat de dezorganizare.
 

Necesar birou: lista completa cu accesorii pentru orice activitate - Office Direct
Necesare pentru birou - recomandari pentru orice activitate

Indiferent daca lucrezi intr-o corporatie cu un flux mare de personal, intr-un birou mai mic sau la biroul de acasa, cand detii o functie administrativa, munca este mai placuta cu instrumentele potrivite. Care sunt acelea si de ce ai nevoie sa iti gestionezi mai bine sarcinile si timpul? Vei descoperi, in continuare, o lista de accesorii de birotica si un necesar birou potrivite indiferent de activitatea pe care o desfasori.
 

Necesar birou: lista completa cu accesorii pentru orice activitate - Office Direct
Accesorii papetarie de baza in orice birou

Urmatoarele accesorii sunt esentiale pentru orice birou, chiar daca lucrezi cu un volum mare de documente tiparite sau iti desfasori activitatea cu documente digitale:
●    Hartie alba A3, A4 sau A5. Hartia alba, in diferite formate, face parte din categoria de necesar pentru birou de care oricine are nevoie. Pentru imprimare, copiere sau notite, e de preferat sa o ai la o calitate buna si in cantitati mai mari, fiindca o sa ai invariabil nevoie de ea in orice moment.
Stiai ca exista mai multe tipuri de hartie, impartita dupa anumite caracteristici? Descopera mai multe despre tipurile de hartie si utilizarea lor pe blog!

●    Notite adezive/post-ituri. Fiindca sunt acele mijloace utile de a-ti aduce aminte ca ai un e-mail de trimis urgent sau cand ai de semnat un contract la o anumita ora sau, de ce nu, sa il lipesti peste teancul de documente de care nu trebuie sa uiti. In diferite culori sau forme, sunt esentiale in orice birou.
●    Articole de scris. Pixuri de culori diferite, cu sau fara gel, creioane si markere. Fie ca iti place sa scrii sau nu, sunt indispensabile pe birou.
●    Accesorii de birou. Capsator, perforator, capse, agrafe, cleme de prindere sau folii de plastic. De organizat langa birou in suporturi speciale, pentru a le avea mereu la indemana.
●    Dosare. Cu sina, de plastic si organizatoare mari. Nu poti trai fara ele la birou.
●    Agende. Chiar daca tehnologia ne ofera diferite aplicatii de gestionare a sedintelor si a sarcinilor, iti aduci aminte mai usor de ele cand le vezi pe hartie;

Pe Officedirect gasesti diferite tipuri de accesorii importante, de la capsatoare si agrafe pana la dosare sau folii de plastic. Descopera oferta de accesorii birou, iar comanda poate ajunge direct la easybox!


Accesorii pentru organizarea biroului

Este important sa ai toate cele necesare pentru birou, dar cat se poate de organizat. Parca altfel lucrezi cand sunt sortate si depozitate corespunzator. Tocmai de aceea, tot in categoria de necesare birou intra si urmatoarele accesorii pentru organizare:
●    Organizatoare pentru documente si dosare. Suporturi pentru hartii, bibliorafturi, tavi de corespondenta.
●    Suporturi pentru instrumentele de scris. Pentru a le avea mereu la indemana si a nu se pierde prin sertare.
●    Suporturi pentru dosare si containere pentru arhivare. Destinate dulapurilor de langa birou sau spatiilor de depozitare, astfel incat sa ai acces la toate documentele cat mai organizat.
 

Necesar birou: lista completa cu accesorii pentru orice activitate- Office Direct
Accesorii pentru utilizari multiple

Exista anumite accesorii de birou cu utilizari multiple, utile in orice moment si care iti usureaza munca. Acestea sunt urmatoarele:
●    Banda adeziva si dispensere. De folosit la dosare sau chiar pentru a depozita unele documente care trebuie arhivate.
●    Adezivi. Pastile adezive, pistol de lipit, lipici lichid si solid sau lipici pentru banda.
●    Ace cu gamalie si piuneze. In special pentru panourile de pluta unde sunt evidentiate detaliile importante pe care trebuie sa le cunoasca departamentul sau toti angajatii companiei, cum sunt evenimentele sau angajatii lunii si serile tematice de dupa birou.
●    Plicuri. De diferite dimensiuni, pentru acte nominale, detalii importante si confidentiale, cum sunt fluturasii de salariu sau actiunile companiei de care sunt instiintati anumiti angajati.
●    Materiale tipizate. Registrele, facturierele sau borderourile care sunt utilizate in functie de nevoile departamentelor, extrem de utile pentru birou.


Pe toate acestea, in diferite forme si dimensiuni, le gasesti in catalogul Officedirect, in categoria produse de hartie, unde poti plasa comanda telefonic daca iti doresti sa afli anumite caracteristici ale produselor!


Accesorii si consumabile pentru imprimare

Intr-un departament administrativ, imprimarea inca este o actiune necesara, atat pentru functionarea interna, cat si pentru nevoile altor angajati. Astfel, accesoriile si consumabilele pentru imprimanta nu trebuie sa lipseasca, cum sunt si urmatoarele:
●    Hartie de copiator imprimanta. De buna calitate si multifunctionala, pentru a printa in diferite formate.
●    Etichete autocolante. Folosite pentru etichetare si organizare.
●    Cartuse si tonere. Elemente esentiale pentru functionarea imprimantelor, disponibile in mai multe variante pentru imprimare.
●   Accesorii pentru imprimanta. Tavi suplimentare de hartie, cabluri de conectare sau capace pentru protectia imprimantei, pe care le pastrezi in sertarul de lucruri necesare.

Daca ai nevoie de instrumente pentru imprimare, ai ajuns la locul potrivit. In shopul Officedirect, gasesti cartuse compatibile laser in stoc, care pot fi livrate in 24 sau 48 de ore de la confirmarea comenzii!
 

Necesar birou: lista completa cu accesorii pentru orice activitate - Office Direct
Produse de curatenie si protocol

Ti-ai pus intrebarea de ce produsele de curatenie si protocol ar completa o lista de necesar pentru birou? Pentru ca, sunt esentiale in orice birou sau companie, in special in birourile administrative. Asadar, urmatoarele produse sunt necesare pentru a bifa toate accesoriile utile:
●    Prosoape de hartie. Role sau servetele la cutie.
●    Saci menajeri. Pe care ii alegi la fel ca hartia de imprimanta, in diferite dimensiuni.
●    Solutii de curatat. De la lavete umede pana la detergenti, utile in stergerea birourilor, rafturilor sau a dosarelor mari.

Le gasesti pe toate, dar si multe alte produse de curatenie si protocol pe OfficeDirect. Comanda cu livrare rapida, direct in easybox!

Masinarii de birou


Pentru a nu ajunge in centrele de printare si copiere si a optimiza procesul de lucru, masinariile de birou sunt utile pentru diferite tipuri de activitati. Asadar, pe langa imprimanta, include pe lista si urmatoarele:
●    Laminator. Pentru a lamina documentele si a le proteja impotriva uzurii.
●    Distrugator de documente. Cand nu mai sunt necesare anumite hartii, pentru a nu ocupa spatiu important.
●    Calculator financiar. La nevoie pentru calcule financiare complexe.
●    Imprimanta multifunctionala. Ce ai zice de un upgrade? Inlocuieste imprimanta clasica cu una multifunctionala pentru a te bucura de imprimare, scanare si copiere cu un singur aparat.

 Pentru cand ai nevoie de informatii in plus in legatura cu imprimanta, citeste pe blogul Officedirect despre cum schimbi cartusul pentru imprimanta astfel incat sa functioneze bine si sa lucrezi optim de fiecare data!
 
Necesar birou: lista completa cu accesorii pentru orice activitate- Office DirectAsadar, acum ai o lista de necesar pentru birou cu instrumentele si accesoriile utile in orice activitate. Ele te ajuta nu doar pentru o buna organizare si o eficienta sporita a muncii, dar iti acorda si o nota de profesionalism, fiindca esti pregatit pentru orice situatie.
Sursa foto: Shutterstock, Shutterstock, Shutterstock, Shutterstock, Shutterstock, Shutterstock, Shutterstock

Ultimele postari
sus