În curs de procesare...

Plata

  Modalitati de plata produse birotica papetarie:


1. Plata ramburs*: in numerar (lei - maxim 5000 ron), la livrare (clienti persoane juridice sau persoane fizice), catre comisionarul care efectueaza livrarea.

Exceptie: Pentru produse cu greutate individuala mai mare de 40 kg, este necesara plata in avans prin OP/virament bancar a minim 5% din valoarea acestora


2. Ordin de plata/virament bancar (clienti persoane juridice sau persoane fizice). In acest caz, se va emite o factura proforma care se va transmite la adresa de e-mail comunicata de catre cumparator. Dupa efectuarea platii, comanda va fi livrata la adresa dvs.

3. Plata online cu card bancar. Aceasta modalitate va permite achizitionarea produselor de birotica si papetarie in deplina siguranta, de oriunde v-ati afla! Tranzactiile se realizeaza in conditii de maxima siguranta – prin intermediul www.euplatesc.ro (prin Banca Comerciala Romana). S.C. SOF SERVICE S.R.L. nu solicita si nu stocheaza niciun detaliu referitor la cardul dumneavoastra.

4. Plata numerar sau card bancar: pentru clientii care ridica produsele de la sediul Office Direct.

Trusted